Dieta na jesień

Dieta na jesień

Jesień to doskonały czas na to, aby popracować nieco nad swoją dietą. Czasami wystarczy tylko lekko zmodyfikować swój jadłospis, by móc zdecydowanie lepiej się odżywiać. Nie jest to na pewno trudne. Czasami w sieci jest tak wiele dostępnych informacji w kwestii żywieniowej, że aż trudno zdecydować się tylko na jedną konkretną dietę. Jesienią trzeba przede wszystkim pomyśleć o właściwych produktach wzmacniających odporność, ponieważ jest to czas na choroby sezonowe. Dominuje głównie przeziębienie i grypa, a ponieważ lepiej jest zapobiegać niż leczyć, dlatego niezbędne będą produkty typu cebula, czosnek i dużo cytryny bogatej w witaminę C. Dieta, która stosowana jest jesienią może opierać się już na przetworach warzywnych i owocowych, które na pewno przygotowywane były latem. Już teraz można sięgnąć po smaczne ogórki kiszone, sałatki i nie tylko. Dżem cz konfitura z owoców wiśni, sok z malin to najlepszy dodatek do codziennych deserów, jak i składnik doskonały na przeziębienia. Na pewno dieta jesienna nie powinna być uboga w miód. To najlepszy składnik żywieniowy, który doskonale wzmacnia organizm, a w razie wszelkich infekcji pomaga w dolegliwościach przyspieszając powrót do upragnionego zdrowia. Tylko z odpowiednio dopasowaną dietą na jesień można cieszyć się tą porą roku bez przeziębienia oraz innych chorób.