Przy wyborze zdrowej diety dla nastolatków

Przy wyborze zdrowej diety dla nastolatków

Oto kilka zaleceń dla zdrowej diety dla nastolatków. Tworzenie zdrowego planu diety powinno obejmować konieczność spożywania dużej ilości warzyw i owoców każdego dnia, gdyż jest to bardzo zdrowe jedzenie. Ale czym dokładnie jest zdrowa dieta dla młodzieży? Zdrowa dieta dla nastolatków jest tak samo ważna, jak w każdym innym wieku, ale wyzwaniem jest tutaj przekonanie młodych ludzi o tym. Przy wyborze zdrowej diety dla nastolatków, jest kilka ważnych rzeczy, które należy rozważyć. Zalecana dzienna dawka to 2000 kalorii, ale to zależy od wieku, płci, wzrostu, masy ciała i aktywności fizycznej. Nie musisz dojść to tej minimalnej liczby na co dzień, ale warto brać to pod uwagę. Po drugie, owoce, warzywa, zboża, rośliny strączkoweżywność o wysokiej zawartości węglowodanów złożonych, błonnika, witamin i minerałów, o niskiej zawartości tłuszczu i cholesterolu, to powinno stanowić większość kalorii jakie spożywamy. Jest to okej pozwolić sobie na jakąś przekąskę w ciągu dnia; tylko dobrze jest wiedzieć, ile kalorii jest w tej przekąsce. Całkowite spożycie tłuszczu powinno być mniejsza niż 30 procent całkowitej ilości kalorii dziennie. Istnieje sporo świeżego jedzenia, wysokiej jakości świeżych warzyw, owoców, ziół i przypraw w diecie, które sprawiają, że jedzenie jest smaczne, bez dodawania dodatkowych kalorii. Można nawet znaleźć odchudzonej wersje ulubionych potraw takich jak hamburgery, kanapki, zupy i gulasze, sałatki, dania główne, warto z tego skorzystać dla swojego zdrowia.